çikolata topları




Bu tarifi yanlış hatırlamıyorsam diyetisyen Selahatin Dönmez in tariflerinden okuyup uygulamıştım...

80 gr bitter çikolatayı benmari usulde eritip içine 50 gr kadar kuru üzüm ve 8-10 adet ben biraqz daha fazla koydum ufalanmış bisküvi ve çok az süt ile macun kıvamına gelene kadar yoğurduktan sonra ( yoğurması biraz zor oldu) çikolata topları yapıp yağlı kağıdın üzerinde buzdolabında dinlendiriyoruz. ben üzerine toz antep fıstığı serptim isteyen başka alternatiflerde kullanabilir...

2 yorum:

Selcen Şenocak dedi ki...

Ellerine sağlık nefis görünüyor.
Sevgiler...

Selcen Şenocak dedi ki...

Burcucum www.yemekbiz.blogspot.com
blogunun sahibi arkadaşımız Figenin düzenlediği izmirli bloggerların buluşması var haberin olsun.Gelmek istersen
figenkaravas@gmail.com 'a mail atarsan yer, zaman ve katılan bloglarla ilgili bilgilere ulaşırsın.
Sevgiler...