kıymalı patates oturtma


bu tarif aslında hepimizin bildiği gibi kıymalı patatesin fırın versiyonu yemek kitaplarımdan gördüğüm her zamanki yemeği farkllı tarzda yapmak istediğim için denedim... çok sulu yemeği sevmeyenler için güzel bir yemek...
tarif oldukça basit ölçü olarak vermiyorum çünkü belirli bir ölçü kullanmadım yaparken.
her zamanki gibi karnıyarık içi hazırlar gibi soğanla zeytinyağını hafif kavurduktan sonra kıymasını ekledim ve en son biraz domates ( ben kendi domates konservelerimden kullandım) ekledim ve iyice pişirdim. diğer tarafta patatesleri bir parmak kalınlığında halka halka doğradım ve buharda haşladıktan sonra yağlanmış borcama sırasıyla patates üstüne kıyma ve tekrar patates olmak üzere tek tek dizdim ve salçalı sos hazırlayıp üzerine döküp hafif suyunu çekene kadar fırında pişirdim...Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: