rus salatam


RUS SALATASI
Bu tarifi yıllar önce bir arkadaşımdan öğrenmiştim ve nedense diğer yapılan rus salatalarına göre çok daha lezzetli gelmişti ve gerçekten de ne zaman bunu yapsam yiyenlerde aynı şeyi söylüyorlar farkı daha hafif ve lezzetli olması...
öncelikle dondurulmuş garnitür alıp kendim haşlıyorum ( arzu eden konserve de alabilir ben pek konserve taraftarı olmadığım için daha doğalını seçiyorum) ve diğer taraftan göz kararı patates haşlıyorum ( şöyle diyelim genelde bir kilo patates e bir kavanoz garnitür yada dondurulmuş yarım paket garnitür yeterli olabiliyor) ve patatesleri çok az tereyağı ile birlikte eziyorum ve biraz da tuz ilave edip soğumaya bırakıyorum soğuduktan sonra içine mayonezini ilave edip iyice yediriyorum..
en son olarak da garnitürü ve içine küçük doğranmış kornişon turşuyuda ekliyorum...
Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: