KIZARTMA MEZESİ
bu mezeyi hazır olarak bir mezeciden alıp yemiştim daha sonra hazır rende makinem varken bu mezeyi yapabilmek için engel yoktu ve hemen denedim ogün bugündür bu meze hepimizin bildiği gibi çok basit ama bir o kadar da lezzetli oluyor yapılması gereken şey patatesleri ve havuçları mevsimine göre patlıcanları isterseniz biberde ekleyebilirsiniz ben kışın patates ve havuç kullanarak yaptım çünkü her zaman mevsiminde meyve sebze tükettiğim için.
sadece dediğim sebzeleri incecik julyen doğranır ve kızartılır daha sonra krema kıvamına getirilmiş sarmısaklı kese yoğurduyla karıştırlır.. yalnız siz olun benim yaptığım hataya düşmeyin kızartma soğuduktan sonra yoğurdu ekleyin birde yoğurdunuz biraz krema gibi cıvık olsun çünkü bekleyince birkaç saat katılaşıyor....
Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: