KÖFTELİ MANTAR ÇORBASI

Yeteri kadar kıymayı (ben yaklaşık bir yumruğumun yarısı kadar kıyma kullandım ve bayada çıktı ) kimyon, tuz ve karabiber ile yoğurup biraz da pirinç ilave ettim ve minik minik köfteleri hazırlayıp biraz una buladım.
Mantarları minik minik doğrayıp kararmaması için yarım limon suyuyla ovdum daha sonra doğranmış 1 küçük soğanla ve zeytinyağla birlikte biraz kavurdum. Daha sonra 2 çorba kaşığı kadar un ilave edip kavurmaya devam ettim. Üzerine yeteri kadar sıcak su ekledim ve karıştırarak kaynatmaya devam ettim 1 yumurta sarısı ve 1 bardak sütle ( sütü azar azar ilave ederek) terbiyesini yaptım. Yani yumurta sarısını sütle karıştırıp çorbanın suyundan da biraz alıp karıştırıp daha sonra çorbaya hepsini ekledim ve sürekli karıştırmaya devam ettim. Ve en son olarak köftelerimi de ilave edip pişirdim…

Hiç yorum yok: