BEBE BİSKÜVİLİ PASTA


ben bu tarifi çok sevdiğim arkadaşım tubadan öğrendiğim için onun adını pastaya verdim:)
bir o kadar yapımı kolay olup da bu kadar mı lezzetli olabilir bu pasta deneyin ve görün:)


malzemeler: 400 gr.lık eti cici bebe bisküvi
1 paket Dr.Oetker çikolata sosu
1 paket krem şanti
2 adet büyük muz
süt
süslemek için kakao




aşama 1: öncelikle çikolata sosunu poşetin arkasındaki tarife göre pişiriyoruz. piştikten sonra ocaktan alıp bebe bisküvilerini ortadan ikiye bölerek sosun içine atıp tahta kaşıkla ezmeden karıştırıyoruz.
(yalnız 400 gr lık bebe bisküvisinin hepsini atmayın poşette yaklaşık bir iki avuç kadar kalsın yoksa çok kuru oluyor)


aşama 2: harcı borcama yay ve muzları dilimlerek üstüne diz


aşama 3: bir bardak soğuk süt ile kremşantiyi hazırla. en üste dök ve kakao eleyerek üstünü süsle.



bu tarifi yaptıktan sonra bir gün buzdolabında dinlendirdikten sonra yemenizi tavsiye ederim ... bu arada bu tarifi cici bebe bulamadım normal bisküvi ile yapayım derseniz o lezzeti yakalayamazsınız. afiyet olsun:)

1 yorum:

selin dedi ki...

ben bu tatliyi cok seviyorum pratik hem cok lezzetli hem de bebe bisküvisini yemek icin guzel bir firsat :)))
ellerine saglik arkadasim...